Wesołych Świąt!

_DSC0147_DSC0173

Już za dwa dni święta… Mimo to, wcale nie czuję świątecznego klimatu. Jak pewnie wiele z Was. A to wszystko przez brak śniegu. Mam też wrażenie, że nawet więcej świątecznych reklam w TV było w listopadzie, niż teraz. Nie wiem co się stało. W każdym razie i tak bardzo oczekuję wigilii. :)

Jutro z samego rana wyjeżdżamy do dziadków. Mam nadzieję, że pogoda dopisze i będzie świeciło słońce, bo na śnieg nie ma co liczyć. Mam zamiar pójść z Fuksem tam, gdzie kiedyś codziennie w wakacje spacerowałam z mamą (jeszcze jak Fuksa nie było) i z Misiem (pies sąsiadów moich dziadków). Zawsze jak szliśmy na pola, on przybiegał i szedł całą drogę z nami. Kochane psisko ♥ Niestety teraz jest na ogrodzonej działce z labradorką Furią, ponieważ został pogryziony przez inne psy z okolicy… :c

Jestem ciekawa, czy te miejsca są jeszcze w takim stanie, w jakim były kiedyś. Mówię tak, ponieważ sporo ludzi się na tej „wsi” wybudowało, więc…
Nie mam pojęcia, dlaczego tam nie byłam przez ostatnie kilka razy, gdy byłam u dziadków. Na prawdę nie mam pojęcia. Ale na pewno zaliczymy tym razem nie jeden spacer na pola. :D

Dzisiaj około 18 mają pojawić się wyniki konkursu na facebooku „My dog is AWESOME”. Myślę, że wielkich szans nie mamy, może i zdjęcia były ładne, ale nie miały dużo wspólnego z „awesome”. :D
Ale mam nadzieję, że coś uda się wygrać. Czekam także na zakończenie konkursu u Oliwii, Loli i Mila.

W piątek postanowiłam, że zrobię drobny prezent także psiakom moich dziadków. Jak może wiecie jest ich dwójka. Suczka Nuka (ze schroniska) oraz psiak Piko – przybłęda. Niestety to też taka zadziora, więc on siedzi z Nuką (jak my jesteśmy tam z Fuksem) na drugim ogrodzie, a są wypuszczane jak Fuksior jest w domu. Także niestety Fuks nie pobawi się już z Nuką…;c
Postanowiłam, że zrobię im szarpak. Początkowo miały to być jakieś smaczki, ale pomyślałam, że będzie lepiej jak zrobię im zabawkę. Jedzenia one mają tam pod dostatkiem. :)
_DSC0176

Związku z tym, że przed wigilią nie pojawi się już post, chciałabym życzyć wszystkim wesołych, rodzinnych świąt, cudownie spędzonego czasu z Waszymi psiakami, dużej ilości prezentów oraz udanego Sylwestra! :)